The adventure begins...

24 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Daar gaan we dan, Remi ;-) De start van mijn bijna 5 weken lange reis. Met slechts 9.8 kg voor de hele reis in m'n rugzak. Op naar Thailand! Het land van de buckets vol drank (en dan heb ik het niet over een appelsapje...) Het land van de curry's. Het land van de full moon party's, maar vooral het land van de glimlach...

Na een laatste personeelsdag met collega's in de huifkar dan nu op naar Düsseldorf airport! The adventure begins! Behalve dat de treinen niet reden, als gevolg een uurtje vertraging, is het allemaal goedgekomen en zit ik inmiddels in het enorme vliegtuig van Emirates. Met Wi-Fi, met oplaadpunt, met vriendelijk personeel, met de airco op een kleine 5 graden. Je voeten vriezen eraf in het vliegtuig maar dat mag de pret niet drukken. Thailand... kom eraan hoor!!!

Yes! Aankomst Bangkok! Gauw visum laten stempelen, bagage ophalen en naar mijn hostel. En toen... Hoe gaan we dat doen dan? Met openbaar vervoer of pak ik een taxi? Ach, laten we dat gewoon doen met het openbaar vervoer. Ik wil toch zo nodig backpacken, dan gedraag ik me als een backpacker! Uiteraard ben ik niet alleen die deze route moet hebben in ieder geval. Shit laatste stukje toch met de taxi want de Bangkok skytrain rijdt maar tot middernacht.

Leuk hostel! Op de plaatjes zag het er groter uit. Het is helemaal prima hoor! Morgen uitzoeken wanneer ik snel uit Bangkok weg kan.

Een prima eerste dag gehad in Bangkok. Naar een markt geweest en sja, daar is natuurlijk ook eten... heel veel en lekker eten!! Plots dacht ik aan mijn voedselvergiftiging van 2,5 jaar geleden. Ook vanuit Thailand. Waar veel mensen zijn, daar zal het wel goed zijn. Hopla en daar zit je dan aan een tafeltje met 4 Filipijnen. Verder nog verspreid 50 Thai en 5 Europeanen. Ook de treinticket naar Chang Mai is geregeld voor maandagochtend. Bijna alles was volgeboekt, dus het wordt een dagtrein ipv nachttrein. Wiihooeee, ik heb er zin in!! Eet smakelijk, ik ga ergens een Pad Thai scoren! See you in Chang Mai...

1. Laurie:
    24 juli 2016
    Leukie linds...zet m op enne euh...smakelijk eten!!!!! Xxx
  2. Rob:
    Een hele fijne vakantie en veel plezier gewenst van ons En kijk een beetje uit daar alleen!
    Groetjes Rob en Pascale
  3. Nancy:
    Ben zo trots op jou stoer wijf!! Genieten jij! X
  4. Rosalie:
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Geniet ervan! De eerste foto's beloven goeds...
  5. Jezus je zus:
    24 juli 2016
    Zuske!!!! Doe voorzichtig! Maar ook veel plezier! En voorzichtig... En veel plezier!! En voorzichtig!!!! En VEEL PLEZIER! En VOORZICHTIG!!!!!!!! Kusssssss je zus
  6. Paps:
    Klingt allemaal goed. Veel plezier meisie en doe voorzichtig. Hou van je
  7. Nordin bihaki:
    24 juli 2016
    Helemaal top maatje ! Mooi verhaal ook ....ik beleef de reis met je mee ! Geniet er van en wees voorzichtig xx nordin
  8. Anita:
    25 juli 2016
    Leuk je zo te volgen Lindsay, geniet van je welverdiende vakantie.
  9. Femke:
    Hoi meis, wat fijn je goed bent aangekomen!! Heel veel plezier en doe voorzichtig! Ik ga je de komende weken volgen.
    Xxx
  10. Janine:
    25 juli 2016
    Wauw Linds ... u did it again!
    Geniet (pas op) maar vooral ge ie ten van alles op je mooie reis!
    X
  11. Mamske:
    25 juli 2016
    Ik ben ervan overtuigd dat je weer iets moois gaat maken van dit avontuur. En zo kunnen we je allemaal volgen! Zoals iedereen in deze blog zegt: Doe voorzichtig en veel plezier! Dikke kus!
  12. Jeroen:
    Sawadee, het blijft prachtig Thailand. Wordt een leuke treinreis! Geniet ervan en geen dingen doen die ik ook niet zou doen hè! ;-)
  13. Arthur Tadema:
    25 juli 2016
    't is begonnen , mooie reis verder maar doe voorzichtig Lins , sorry moest ik ff melden. Leuk geschreven Lins.
  14. Anne:
    'En dan heb ik het niet over een appelsapje!' Hahaha! Het enthousiasme wordt met het lezen erger! Good for you! Chang Mai is mooi.geniet daar in de jungle! X
  15. Hans spiegels:
    27 juli 2016
    Hoi schoonheid. Wat een reis wat een avontuur knap dat je dit gewoon doet ben trots op je blijf je volgen kei leuk.